zaterdag 20 november 2010

White Beauty

 

4 opmerkingen:

  1. hallo Maartje,
    Ook volvofan geworden of zo?
    warme groet
    jan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet Maartje, maar reeds bestaande fan...Erwin reageert.... Mijn prinsesje....potverdorrie Jan, das een verhaal...komt me hier aan...onder het mom van een familie-vergadering en daardoor later in Pelt...of ik effe de Rover wil verzetten, haar tasjes naar binnen dragen...en wat zie ik? Getverderrie....mijn droomauto....pff...wat een heerlijke Vrouw, met hoofdletter.... (en niet om mij te plezieren, maar zichzelve :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ja, nu hoor ik ook helemaal bij de familie (moeder, broer en a.s. echtgenoot zijn ook volvo-rijders) :-)
    Groeten terug en we komen snel eens langs in onze witte koets!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk een witte koets, met zoveel paarden...
    Je bent alvast geslaagd in je ingangsexamen!
    geniet er beiden van sloeberkes
    warme nacht
    jan

    BeantwoordenVerwijderen