zondag 20 februari 2011

pfff….waar is het vrouwtje?

5 opmerkingen:

  1. Nog drie nachtjes, mijn drie schatjes! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Euh...en vanaf nu dan nog twee nachtjes? ben ik dan niet juist in mijn telling?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gelukzalig gevoel...lieffie, een uitgesteld Valentijnscadeautje....whaa...liefjelief...ik hou van jou....xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat tijd toch vermag als je elkaar graag ziet... het is eens wat anders te ervaren hoe tijd tergend traag kan zijn...en dan weer te snel.... en toch heeft tijd zijn tijd honkvast de seconden wegtikkend met de regelmaat van de klok, niet snel en niet traag, steeds schoorvoetend voortschrijdend in nu, net verleden, nog geen toekomst, net nu en dan ben ik al te laat om nu te vatten... wat geeft dat ontmoeten, het verbonden zijn lijkt alsof de tijd stil staat.......
    laat ik het zo verwoorden:
    Jouw woord
    en mijn woord
    een zin volmaakt
    als woorden vloeien
    en interpunctie onbestaande is.
    jouw stem
    en mijn stem
    een vocaal ensemble,
    in harmonie van taal
    van luiteren en spreken.
    jouw lichaamstaal
    en mijn lichaamstaal
    een verstrengelde weergave,
    in een steeds wederzijdse uitnodiging.
    jouw inhoud
    en mijn inhoud
    een volmaakt ontmoeten
    warme groet
    jan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heyyy Jan.....thx voor je mooie woorden....tijd maken om er bij stil te staan....
    of tijd tot je vriend maken....

    liefs Erwin

    BeantwoordenVerwijderen